Partyt i går var kul.

Hejsan alla glada, som Elina brukar säga.
Jag sitter hemma hos Joel och skriver lite. Jag är på riktigt bra humör i dag. I går blev en höjdare. Skön skoldag som avslutades med bio (Alice in wonderland) och fest med Joel och hans vänner. Joels vänner är verkligen hur trevliga och gulliga som hellst och jag hade superkul. Vi var på ett ställe som heter Victoria. De har gayvänliga måndagar och det var en salig blandning av transvestiter, homosexuella och utbytesstudenter på dansgolvet. En transa med skitfult smink och plastik Jennifer Aniston-peruk sa till mig att jag såg ut som en skolfröken med min lugg. Han sa att allt såg bra ut på mig om man kollade från under hakan. Fy fasiken vad förolämpad jag blev. Han sa att han bara var ärlig. Tyvärr, så knäpp som jag ä,r så tog jag ju åt mig och var lite deppig den resterande tiden som var kvar. Jag borde bara sagt åt honom att allt från under hans fotsulor var okej men att resten var spya-fult. hm.

Vi kom i säng närmare 6 och vaknade väl vid halv 10 eller nått. Inte mycket sömn vill säga. Men trots det så sitter jag och är nyttig. Jag har nämligen fått svar från Värnamos folkhögskola som sa att jag kan söka in i år och om jag kommer in kan jag hålla min plats till nästa år, ifall jag ska göra lumpen. Så just nu sitter jag och skriver ett personligt brev. Det är skitsvårt. Jag vet inte vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva. Vad är viktigt, vad låter bra? vad ska jag skriva så att jag blir antagen? För antagen vill jag ju bli!

Förresten så verkar ju inte min bloggdesign visas. Eller ser ni den nya? Jag kan då inte se den. Det är något jag inte gillar med blogg.se. De är så himla sega med sånt. Ibland kan det ju ta en hel dag för att ett inlägg ska visas. Och nu antar jag att min bloggdesign inte visas fören jag vill byta igen.

Lite bilder från i går. Det finns några så himla roliga och fula bilder, men har lovat att inte lägga upp de fula så här kommer några vanliga och roliga bara..

Posar på tunnelbanan, jag, Joel och Ebba


På Victoria,


Haha,


Jag och Thomas(Joels brother from an other mother)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0