Uppdatering

Nu är jag här igen.
Jag sitter hemma hos Joel. Vi har myst hela dagen. Nu är han på möte och sen ska vi laga middag och kolla på film. Det blir en lugn start på den här veckan. I morgon blir det antagligen massa plugg men ingen skola - lite ska man väl få för att man hoppat av filosofin.

Helen har spenderats i dalarna där ja åkte Kort-vasan i fredags och mamma åkte Öppet spår i år, sönda. Kortvasan är 3 mil och jag åkte på 3 timmar och 15 minuter. Ja är nöjd. Fy sjutton vad ja var trött när jag kom i mål. hade ont i hela kroppen. Men nu vet jag hur det går till och kommer antagligen kunna göra bättre ifrån mig nästa år. =)

En annan sak som har hänt är att jag har blivit tillfrågad om att göra lumpen. 326 dagar militär tjänstgöring. Jag måste svara innan den 15e April. Jag funderar fram och tillbaka men antagligen rycker jag in den 2 Augusti. Det är ju en chans man bara inte får missa.

Äsch, nu ska jag göra pajdeg och sen kolla lite på psykologiuppgiften vi fått.
Har ni haft ett bra lov?

Kommentarer
Postat av: Amalia

Du är så himla bra, 3h är ju helt sjuk! Go Stina <3

2010-03-01 @ 22:01:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0