Uppdatering 19.33

Ytterligare två glamoramaprogram senare och lite middag och sånt så sitter jag här igen. Jag har fortfarande inte räknat någon matte. Fy på mig. Men jag har en ursäkt och den är bra: det gör ont i näsan, bihålorna och i huvudet varje gång jag andas. Och andas kan man ju inte sluta upp med bara sådär. Men det blir nog lite matte gjord i kväll ändå ska ni se.

I morgon är det Bio som gäller - Alice in wonderland. Och sen blir det fest i Stockholm. Vi ska fira att Joels kompis Reto är här på besök. Det ska vist bjudas på fördrinkar i Joels rum och sen bär det av till en Rock(?)klubb med Gay-vänliga måndagar. Det kommer bli super. Bara jag hittar något att ha på mig. Hanna skickade med en påse med massa söta kläder. Jag har en plan, tror jag. Den involverar även låning ur Elinas garderob. Men allt handlar ju om hur jag känner i morgon. Kläderna måste stämma med mitt humör. Och sen är det ju sminkningen också, och håret.. usch. Vad jobbigt det blev helt plötsligt. Nu känns den där matten inte så farlig längre, snarare ganska lite lockande. Vi hörs.

Förresten, jag har sagt det förut. Men här har ni something real beautiful. Jag saknar USA så himla mycket ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0