Tvivlardag

I dag har jag en riktig tvivlardag. Allt positivt vänds negativt i min hjärna. Allt som gör mig glad gör mig också ledsen. Usch. Jag tvivlar på allt jag kan och allt jag vet. Jag tvivlar på om det som är bra faktiskt är det, och så tvivlar jag på om jag verkligen kan klara allt jag vill och måste klara av. Fan.

Dock så fick Gunnel mig lite gladare när hon fick mig att tänka på vår fika vi ska ta. Fast den blir nog efter lovet eftersom jag har extremt mycket skolgrejer innan lovet. Och jag är så jävla dålig för jag bara skjuter på det, och skjuter på det. =(

Äsch, jag hinner nog deppa lite till innan jag får åka hem. Jag hatar att vara nere. Tråk, tråkig.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Ush, ibland får man verkligen depp-perioder. Men det positiva är att det går över. Problemet är att närman verkligen kommer in i den onda cirkeln, har den en tendens att spridas vidare. Så att det omfattar saker som man egentligen innerst inne vet är bra.

Du kan klara det, och du vet nog vad som är bra, om du fått fundera lite och lite på dig själv.

Puss <3

2010-03-23 @ 18:13:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: gunnel

NEJ! protest! stina är inte dålig, stina är bäst! ring mig imorgon när du slutat skolan så spikar vi ett datum :)) <3

2010-03-23 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0