The afternoon

Jag lämnade skolan som en hösäck men kom hem som en solstråle. Vad var det då som min härligt härliga eftermiddag innehöll som gjorde mig så gla? Jo:

- Det var soligt och barmark och plusgrader och jättehärligt väder!!! Vårkänslor!

- Tog en Frappista på Barista och hon supersöta tjejen jobbade och pratade massor med mig och var hur gullig som hellst. Det är inte konstigt att man kommer tillbaka dit när hon är så söt.

- Avslutade ett konto på Swedbank och fick 200 välbehövda kronor.

- Pratade med Jenny och Agnes. Och de flickorna kan ju inte annat än att göra mig glad.

- Pratade med Joel. Han kommer hit på lördag och jag längtar redan.

- Blev hämtad av mamma och körde hem. Jag är inte rädd när jag kör längre och det käns fantastiskt. Jag slipper allt det där jobbiga och kan bara tycka att det är kul att köra bil nu.

- Hängde hemma hos Maria. Åt fårost och drack te, men mest av allt kollade vi på hennes otroligt söte son Malte som hoppade runt som en liten skojare.

Bättre eftermiddag får man leta efter. Nu blir det Harry Potter och lite te-mys i sängen. I morgon blir det kanske klackisarna. Sweet. Jag älskar våren!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Vad glad jag blir över att det känns bra att köra bil igen :D

2010-03-10 @ 22:49:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0