Spin of hope

Jag har varit och tränat nu på morgonen. Körde först ett step up-pass och sen lite spinning. De annordnas nämligen något som kallas för spin of hope i dag. Jag tror det är 400 träningsställen som är med. Och så är det olika lag anmälda och de laget turas om att cykla under 12 timmar. Lagen betalar 1500 kronor till barncanserfonden. Jag hoppade bara in under 30 minuter och tillhörde inget lag, men det var en kul grej. Agneta som var spinning-ledaren just då jag körde spexade och hade skinbyxor och nitjacka på sig, svart läppstift och tupperat hår. Hoppas de får inte mycket pengar till barncanserfonden.

Nu ska jag äta lunch samtidigtr som jag ska kolla på Bella&Tyra show. Sen blir det lite plugg innan Joel kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0