Morgonchokladen

Jag sitter och äter center med mintsmak. Oh, det är så gott. Jag har (så länge jag varit medveten om betydelsen av ordet sexig) alltid tyckt att mint smakar så himla sexigt. Det är härligt.


Uppdatering: Sitter fortfarande på psykologilektionen och äter choklad. Njuter av varje bit och läser Blondinbella. Läraren har nämligen varit så praktiskt smart så hon har snott psykologi b-lärarens power point. Vilket betyder att jahgredan sett och gått igenom den. Summa sumarum = jag behöver inte koncentrera mig alls  =)

Kommentarer
Postat av: Amalia

Ja, de hade ju samma powerpoint, satt och var lite irriterad över det hela lektionen... Det är tur att vi har psykologi B, så att vi redan kan allt hon går igen på A :P

Kram

2010-03-05 @ 16:53:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0