Måndag 10.46

Hejsan hejsan, ny vecka = nya utmaningar!
Gårdagen var helt perfekt. En slappisdag. Precis vad jag behövde! Så nu känner jag mig sådär skönt utvilad och helt redo för nya utmaningar. Tyvärr så tror jag inte den här veckan kommer bjuda på så mycket nya utmaningar, utan snarare gamla, typ UPPSATSEN! Jag har insett att det är nästa vecka som helvettes-uppsatsen ska in, och det har gjort mig lite stressad. Mitt mål är att skriva lite varje dag. Om det så bara blir en mening per dag så kommer det ändå att ta mig framåt. Pratade med Lise i dag på bussen. Hon sa att hon hade skrivit i princip hela uppsatsen sista dagen, och det gav mig lite hopp. Jag ska försöka att inte skriva hela uppsatsen sista dagen, men blir det nu så så kommer det bli bra ändå. För huvudsaken är ju att den i alla fall blir skriven.

Har börjat bjuda in folk till min sutdentmottagning nu också. Härligt, härligt, underbart! Jag längtar och alla ni som läser här på bloggen är självfallet inbjudna. Mottagningen blir hemma hos mig vid halv fem eller nått sånt den 4 Juni. Välkomna!

Nu ska jag skriva lite på uppsatsen. Wish me good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0