Lördag

Jag och mamma gick på stan i går. Vi kollade mönster till min studentklänning och jag tror jag har hittat precis den klänningen jag vill ha. Eller det enda som inte stämde på klänningen var att det var halterneck, men det får väl funka det med. Spännande att studenten närmar sig. Jag har även börjat skriva en lista på alla som ska bjudas. Finns det något roligare just nu eller? Nej, jag tror inte det.

Men äsch, jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva. Jag ska skriva på min uppsats och sen ska jag iväg på födelsedagskalas. Hoppas det bjuds på mycket tårta för det är jag riktigt sugen på.

Försökte rita i paint. inte så lyckat men den ska se ut ungefär så här:

Kommentarer
Postat av: Amalia

Fin! hur ska ryggen se ut?

kram

2010-03-20 @ 23:10:41
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0