Header

Fy fasiken. Jag har ägnat typ hela psykologilektionen åt att försöka fixa en ny header. Elina jobbar på en header till mig, men det tar sån jäkla tid. Jag hade tyvärr bara paint och en massa gamla bilder på datorn så jag lyckades inte så bra med headern. Den blev för liten och rätt ful. Men det får duga.

Annars tycker jag bloggen känns lite mer vårig nu i alla fall. Det får duga ett tag. Nu ska jag testa kläder inför kvällen och sen blir det middag på Max och så bio. Härliga tider.



(Till Elina: width: 670px; height: 200px;)

Kommentarer
Postat av: Amalia

nya designen är inte riktigt klar än, delar av den gamla finns ju kvar! men det tar ju sådan tid att ändra :P

2010-03-09 @ 14:28:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0