Flytt, Ikea och Elgiganten

Hela eftermiddagen har jag hjälpt Oskars mamma att flytta. Vi har packat upp massor av köksgrejer. Det är så roligt när jag får något att sysselsätta mig med, och Liselotte kommer att få det så himla fint. Nu är jag på Elgiganten. Vi har precis varit på IKEA och lekt rövare. Ikea plockar verkligen fram barnet i en. Max och jag planerade vårat framtida hus. Vi kom fram till att det var bäst om vi hade våningssäng så jag kunde sova på överslafen ifall vi blev ovänner. Oskar, Max och Leif (Oskars pappa) hade trick-tävling i lagret. Det gick ut på att försöka göra så snygga tricks som möjligt med last-kärran. Jag vet inte vem som vann, men kul var det. Nu måste jag kila, ska iväg och kolla på TV åt Liselotte. Vi hörs senare. Kram
Jag på Elgiganten. Imponerad av mig själv att jag faktiskt fattar hur man använder en Mac.  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0