Efter regn kommer solsken

Jag känner mig gladare nu. Jag har skrivit på min uppsats och för varje rad jag skriver lättar det i magen, i hjärtat, i huvudet, och överallt! Det känns skönt. Och jag vet att jag kommer klara av att skriva det här, och tanken på att jag kommer klara av det gör att jag känner mig ännu bättre. Det var nog meningen att jag skulle ha en deppdag för att jag skulle orka rycka upp mig nu på kvällen och köra gärnet. Jag kommer att vara nöjd när jag lämnar in uppsatsen nästa vecka.

Tillbaks till skrivandet. I morgon bjuds det nog på en liten uppföljare av den här!
(Är det någon annan än jag som börjar pluta onaturligt mycket när jag ser den här videon?)

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag brukar vara friskast på morgonen. det är lite dåligt, man upptäcker liksom att man är sjuk när man kommer till skolan...

Jag brukar kunna träna bra fast jag är sjuk, eller menar kanske förkyld. Om jag är sjuk-sjuk tränar jag inte, fast det händer mig typ bara 2gg/år. Men det är väl i snitt 2 gånger per vecka du ska träna, då kan du träna 3 gånger två veckor och så är denna vecka löst! :D (mattesnille)

Puss

2010-03-23 @ 21:35:20
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0