Dags för helg

Nu är skoldagen slut. Och den här skolveckan är också slut. Härligt. Men gud vad tiden går fort. Oftast kan jag inte fatta att allt roligt som jag längtat till, eller allt läskigt som jag fruktat redan har hänt. Allt som jag nu längtar till eller fasar kommer dra förbi lika fort och jag kommer överleva det också. Skönt att veta att allt blir bra till slut ändå.


Helgens planer ser ut såhär:
Fredag: Träffa mamma på stan, fira Gunnels födelsedag!
Lördag: Träna på morgonen, skriva uppsats om HM, fira Linnea och Jacob (sysslingar i Uppsala) som har fyllt år
Söndag: Hänga med Joel!


Nu ska jag ner på stan och träffa mamma. Vi ska kolla på tyger och mönster till studentklänning. Mamma har kommit på att hon vill sy en själv. Min mamma är bäst!
Vi hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0