Brösthållare

Sitter och kollar på BHar. Jag behöver (läs: vill ha) några nya. Underkläder är så viktigt på nått sätt. Vanligtvis har jag ganska fula och tråkiga, tyvärr. För när man har snygga underkläder, även om ingen kommer se dem, så känner man sig så himla mycket snyggare. Det gör hela dagen lite bättre. Jag skulle gärna vilja ha en fin korsett också, eller en bustier som de också kallas. Jag vill inte ha någon sexig som man har i sängen. Jag vill ha en fin som man kan ha till vardags under en kofta. Det skulle kanske inte bli så snyggt på mig i och för sig eftersom mina bröst är så små. Fast äsch, vi får se hur det blir. Det är ju lite knapert på pengafronten nu ändå.

2 fina bh:ar och en fin bustier


Kommentarer
Postat av: Amalia

jag vill också ha! en snygg korsett skulle vara fin. de kanske får in snygga på H&M snart?

2010-03-08 @ 22:26:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnea

jag har den sista, den är fin. och bekväm, kanske ännu viktigare :)

2010-03-09 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0