Bebis-längtan!

En tjej som jag har jobbat lite med har precis fått barn. Och jag blev helt blödig och tårögd när jag läste om förlossningen på hennes blogg. Åh vad jag också vill ha en bebis ibland.

Det finns så mycket jag vill göra här i livet. Jag ska göra lumpen nu i höst. Sen vill jag utbilda mig inom textil. Jag vill skaffa mig en lägenhet och få göra den personlig och fin. Jag vill få ett eget liv, vilket det inte känns som att jag har just nu när jag bor hemma och går på gymnasiet. Jag längtar tills jag får det där egna livet och tills jag får en liten bebis. För jag tror att när man får barn så finns det inget som är bättre eller någonsin kommer vara bättre. Tänk så underbart!


Här skriver Caroline om sin förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0