Bajsa på Sverigedemokraterna

Jag är helt emot Sverigedemokraternas politik. Jag håller inte med dem i något och tycker att de använder fula metoder och argument för att ta sig fram. Jag tycker det är synd hur många som blir vad jag skulle kalla det för "lurade" av deras argument. Eller så kanske jag bara får inse att världen är grym och människan är rädd och självisk. Det har varit mycket skriverier om bråket på Bolandsskolan mellan sverigedemokraterna och elever på skolan. Jag sympatiserar med eleverna och tror aldrig på att de skulle reagerat aggressivt helt oprovocerat. Jag tycker att vi alla bara ska bajsa på sverigedemokraterna.

Ahmed Alloh ger sin version av händelsen:
http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=2-AV_ID=1026826,00.html?from=puff

Andra elever på Boland berättar om vad som hände:
http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=2-AV_ID=1026828,00.html?from=puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0