ahh arg

ÅHHHHH!! JAG ÄR SÅ ARG OCH SUR!!!! Jag åkte hem tidigt från skolan för att träna innan jag ska till sjukgymnasten. Men så stoppar en sån där comviq-föräjare mig på stationen, och jag hade 15 mnr kvar tills tåget skulle gå så jag stannade. Och tur var väl det. För ni kanske kommer ihåg min fight med comviq? Jag trodde att jag vann, men ack så lurad jag blev. Nu har de skojat till det för mig igen och fasiken vad sur jag blir. Men nu ska jag beställa från csn-kortets hemsida och hoppas på det bästa. Håll tummarna för mig!

Sen ska jag ringa försvaret och fråga lite om lumpen och så. Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag hatar verkligen försäljarna. Jag pratade med en EN gång, men nu kommer det aldrig hända mer. Man måste ju skriva på deras dumma papper på plats, inte ta hem och läsa i lugn och ro:S

Hann du med tågen då?

Puss

2010-03-03 @ 21:57:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0