Smothie?

Jag kan nästan inte sluta läsa Harry Potter. Fast det kan jag ju, jag ljuger.. säger bara så för att jag önskar att jag var en boknörd som inte kunde slita sig ifrån sina böcker. Fast seriöst så är Harry Potterboken bra. Monsteröga har precis dött. Hm, hårt.

Annars har kvällen bestått i att jag har tryckt i mig dubbelt så många hårda tacos som min mage tål. Detta i sin tur resulterade i en kolosalt stor mage. Jag såg nästan gravid ut.. Efter tacosen var jag sötsugen men eftersom det bara är torsdag i dag och jag redan syndat tillräckligt den här veckan blev det något nyttigt. En smothie, hur fasen stavas det? Och nu sitter jag här. Som vanligt har dagens stora händelser kretsat kring det jag har tryckt i mig. Nice.

Smothie? Smoothy? Smody? hm.


Nu blir det till att plugga naturkunskap inför provet i morgon..
Tajo så länge då. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

smoothie :D och jag vill också göra såna. vilka ingridienser är godast?

2010-01-21 @ 20:42:02
Postat av: Ordboken Linda

var det som skrev det förra inlägget

2010-01-21 @ 20:42:53
Postat av: Amalia

Mm, shit vad god den såg ut! blev lite sugen, eller nja, just NU är jag proppmätt. men imorgon kanske :P

föresten, har inte svarat när du skrev att vi kunde åka på sygrejen tillsammans. de låter kul :P (datorn råkade hända sig totalt när jag skulle svara på det inlägget..

/amalia

2010-01-21 @ 22:31:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0