Smoothie var det ja.

De är tur att man har kloka vänner (Linda). Smoothie heter det såklart! Jag tog vaniljyoghurt, banan och frysta hallon, och lite apelsinjos för att göra den lite rinnigare och mer lättdrucken. Supergott och fräscht. Det låter klyschigt. Jag skrattade när min mamma sa att den smakade fräscht. Men det var sant. Fräscht var det minsann.

Nu har jag gett mig in mer i kvällsstämning. Pluggandet går lite segt. Tog en lång duschpaus men är nu fit for fight igen. Teet är kokat och päronen uppskurna. Sen blir det sänggång, jag skiter i hur mycket jag hunnit läsa (jag har ju i alla fall hunnit äta  =P  ). Jag vill inte vara trött i helgen. För i helgen blir det fullt ös med partyn, street dance och step, och förhoppningsvis lite pussar.

Här om dagen tipsade Enrico mig om hur jag skulle tampas med allt skolarbete. Efter jag börjat använda min nya brutala metod går det mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: Amalia

hihi, det var nästa vecka! så då kan du ju :D nu ska du snart ha NkB prov... hoppas det gåe bra

Puss

2010-01-22 @ 12:30:27
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0