skratt

Ni vet när man är så inne i sina tankar så man inte riktigt vet vad man gör fören man gjort det. Så var det i dag. Klockan 16.00, efter att ha jobbat sen klockan 7, började jag gå hemmåt. Jag gick och tänkte på olika roligheter och fick största leendet som efter ett tag gick över i ett högt skratt. Oj, Oj, någon som råkade höra??? Ne, tur. Och så tänkte jag vidare. Efter bara några minuter kom skrattat igen och ännu en gång tittade jag mig oroligt över axeln för att se ifall någon gick bakom och tyckte jag var knäpp. Inte den här gången heller. Tur.

En av de bästa låtarna just nu, : Yann Tiersen – Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi jag undrar bara hur man uttalar namnet


Haha.
upload pictures


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0