Shopping.

Jag tog mig ner på stan för att kolla in det sista på rean och försöka hitta mig något snyggt partyplagg. Men icke. Fy tusan vad tråkiga kläder det finns på stan just nu. Alla skjortor är fina, men jag lyckades inte hitta någon jag gillade. Annars tycker jag att alla kläder bara är tråkiga, eller för dyra. Men medans jag gick där och tjurade över dålig shopping hittade jag en snygg väska, och lite andra småprylar så som eyeliner, hårspännen och nagellack. Alltid finns det något man kan göra av med sina pengar på..

En sån här jacka vill jag dock ha, fast helst brun. Men jag var för tjurig för att orka leta upp någon. Jag vet ju att de har haft på hm förut.

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jaa, eller hur! Det finns ALLTID något man kan lägga pengar på ;P Och det är ju bra.. om man vill (och kan) göra av med pengar. haha



Du borde följa min princip, köp aldrig något på rean. för oftast köpte man det BARA för att det billigt :D

Men jag följer det inte alltid då bra själv...

Puss

2010-01-27 @ 17:05:21
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0