pengasituationen

Okej, så här ligger det till. Jag har 65 kronor kvar att leva för den här månaden. Det kan kännas lite snålt, men om man tänker efter kan man köpa ganska många saker för 65 kronor. Därför tänkte jag lista några av de sakerna:
- 130 50örestuggummin
- 13 kaffe i kafeterian
- 18 kaffe i kafeterian om man har kaffekort
- 1 par sexiga trosor från HM
- ett linne på 50% rea
- en enkelresa till stockholm om man tigger en krona av någon
- en billig flaska vin
- ett par färgglada strumpor
- 6 resor fram och tillbaka till skolan med stadsbusskort
- 2 chailatte på barista
- ...

jag menar, det finns ju en oändlig mängd saker jag kan få för 65 kronor. varför klagar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0