mobiltelefon

Jag måste nog säga att jag har världens sötaste mobil. I love it <3 Men nu är det så att min älskade mobil har gått sönder. Det är glapp i skärmen och den slocknar ungefär var tredje sekund. När den slocknar måste jag böja ihop den igen, men inte för långt för då kommer jag tillbaka till bakgrunden. Jag måste böja nästan enda ner, men ändå inte. Då får den lite ljus igen och lyser i tre sekunder innan den slocknar. Det är lite drygt när man försöker läsa ett sms. Därför håller jag på att kolla på en ny.. Självkart är jag ute efter någon riktigt enkel mobil. Jag vill dock inte ha något fult. Men samsung är rätt bra på billigt men snyggt. Jag tror att det är den här Gunnel har, funderar på att köpa den. Bara 399 kronor på teknikmagasinet:


Den har världens mest praktiska funktion också:


Ska kolla vidare lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0