Mer Afro Power to the ppl!

Hejsan alla.
Gud så mycket bättre jag mår nu! Tänk vad bra man mår av att träna. Så alla ni som sitter där hemma och deppar, stick ut och rör på er!

Afro power-passet var grymt. Det handlade om att vicka på höfterna, framåt, bakåt och åt båda sidorna. Man skulle hoppa, skrika och göra stora rörelser. Det var tok-kul och jag var helt slut efter bara 20 minuter. Timmen gick så himla fort och vipps så var vi klara. Helt klart något jag kommer gå på igen. Träningsvärken lär svida, men det kommer kännas grymt. Det var mycket ländrygg, bäcken och rumpträning. Suveränt.

Nej, jag sitter på Ingrids dator och nu vill hon ha den tillbaka. Jag ska ner och börsta tänderna och sen gå och sova. Jag skiter faktiskt i att räkna matte nu. Jag är glad och det ska jag somna på.

Vi hörs i morgon. Då har jag långdag och stort matteprov. Sen blir det till att fira Ingrid i efterskott med god mat och tårta. Och sen sist men inte minst ska jag in till Stockholm och träffa massa nytt folk. Tror ni att jag är nervös eller? Ja. Men det kommer bli härligt.

Underbart med bra humör igen. God natt alla.
Typ såhär såg det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0