måndag morgon

Mindre än 10 timmar senare och så sitter man här igen. Jag var otroligt snäll i morse skulle jag vilja påstå. Jag skulle skjutsa mamma till jobbet och frågade samtisigt om Enrico ville ha skjuts. Det ville han, och det gjorde så att jag var tvungen att stiga upp tidigare och vara på skolan en timme innan jag egentligen börjar. Så nu har jag suttit här i 30 minute roch försökt skriva på min stilanalys till svenskan. Det är skitsvårt. Men det tar sig. Och snart är det matte.. hm.

Äsch, jag har inget intressant att berätta så det får vara. eller jo, just. Jag är ledig i morgon!
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stilanalys å matte... jisses!!! Så tråkigt! Skulle dö av tristess

2010-01-18 @ 15:06:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0