Längtar till våren

Lisa lämnade en kommentar och pappa kom hem och sa att mannen som blivit överkörd av tåget bara var skadad inte död. Allt känns lite bättre nu. Desutom har jag räknat massor av matte och är typ ikapp - ännu lite bättre. Men bäst av allt är nog att Jenny snart kommer hit <3

Så när jag blev på bättre humör började jag tänka på våren. För våren är så underbart härlig. Tänk känslan av att få gå i en tunn jacka och lätta skor. Jag längtar, längtar, längtar! När all snö och is är borta ska klackisarna på och jag kommer flyga fram vart jag än ska. För tycker inte ni också att det är så, när det blir vår och man tar av sig alla tunga kläder, så känns det som att man flyger fram!

Och förhoppningsvis blir det lite Hasslö i vår

Kommentarer
Postat av: Amalia

Åhh, vårkänslor (och främst studenten!!)

i mitten på klänningen vid bysten vet jag inte vad de ska vara riktigt. har ritat det som en brosch typ, det beror på hur fint de blir när jag syr ihop.. om de är något jag vill täcka ;)

2010-01-27 @ 21:45:55
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0