i'm in great pain

Hela dagen har gått och jag har pillrat i mig två ipren. Jag har jätteont. Lite bättre kändes det när Joel sa att han tyckte synd om mig. Bra. Ingen får skratta åt att jag har ont. Då får jag nog bara mer ont. På facebook finns massa klipp när jag vi åker. Gå in och kolla på klipp som jag är taggad i. Tyvärr fick inte Hanna med när jag åkte perfekt utan började filma precis efter det. Hm. Blev värsta besviken. Nu finns det ju liksom inget bevis på att jag var lite bra i alla fall.

Nu ska jag starta en film på Voddler och ligga och kvida för mig själv över min värk. I morgon blir det till att träffa mr köttnäsa eller utomjording som han också kallas, och gå och se Avatar i 3d. Grymt. Hoppas värken släpper lite tills dess. Hur ska jag annars klara mig i typ två timmar i en biostol. hm.

Här värmer jag min stackars nacke i en kenyasjal. Se vilken smärta jag verkar ha. Har även fått Ingrids urtvättade rosa tjocktröja som jag älskar. Nice matchning med färgerna till det ruffsiga håret va?


Och här är mr Köttnäsa-utomjording


God Natt på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: Amalia

tack! :D

jag ar köpt nya skor nu, så nu är det bara krogen som väntar!!!

2010-01-08 @ 22:22:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Elutt

hahhahahaaha STINA HAR ONT! hahahaha hähähäh hohoho. Fick du ondare nu? hihi

2010-01-09 @ 15:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0