I smip07a har man aldrig tråkigt

You should'a been there. Folk i min klass är knäppa. Här följer några av dagens citet:

- Bea, vet du, jag har ny pojkvän!
- Åh, vemdå?
- Simon Norrsveden!

- Fin tröja Bea.
- Det är mitt nattlinne!
- Vet ni vad jag sover i? Jag sover i Simon Norrsvedens gamla tröja

- Ha, ha. Ni är tråkiga!
- Jag och Simon Norrsveden har aldrig tråkigt.

- Kan ni inte bara vara tysta?
- När jag är med Simon Norrsveden är det okej att vi är tysta ibland, för då hånglar vi..
- Åh, lägg av!
- Simon Norrsveden och jag lägger aldrig av...

- Är du mjuk och skön nu?
- Ne, min kuk är hård som en illbatting

- Jag fick stånd en gång när jag praoade på dagis..
- Simon Norrsveden får alltid stånd när jag är med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0