Helgen

Helgen är över och inget pluggande har blivit gjort. Jag vill helst inte tänka på det. Smärtan i min, efter snow boardåkningen, söndertrasade kropp har blivit bättre. J gav mig massa massage och det var gudomligt. Bara för den massagen är det nog värt att testa snow board igen.

Avatar var bra, men inte sååå bra. Eller? Jag menar, tyckte jag kanske att den var mindre bra eftersom mina förväntningar var så höga, efter alla kommentarer från andra som sett den? Jag tyckte den var okej. Annars har jag inte gjort så mycket sen senaste. Jag har haft lite visning av knivsta. Det var trevligt och man inser att Knivsta faktiskt är ganska fint.

Nu ska jag äta varm macka med familjen och Enrico som precis har kommit hem från finland. Och sen kommer Evelina och Albin hit för lite te med mig och syster.

Ha det så bra så hörs vi.

Bild från arkivet. Jag i mitt rum i USA för två år sedan exakt på dagen. Precis hemkommen från 80talsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0