Härliga dag

I dag har jag haft en så härlig dag! Några av de många bra saker som hände i dag den 20 januari:
- Jag skrattade jättemycket
- Jag lämnade in stilanalysen på svenskan, som jag för övrigt är jättenöjd med, och jag fick tillbaka min intervju jag gjorde i höstas och jag hade fått mvg på den!
- Imme och jag drog roliga skämt, dansade Soulja Boy och spelade gangsta hip hop i korridoren
- Jag umgicks med Gunnel och Oskar och kollade på kök till deras lägenhet
- Jag fick prata med en full Joel en kortis innan hans mobil dog
- Elina var i skolan för första gången i år
- Det var jättekul att prata med nior som funderar på att söka till mitt gymnasieprogram, på öppet hus på skolan
- Vi visade vårat projektarbete för sista gången någonsin. Nu är det över!
- Både Åsa och Sara sa till mig att jag är väldigt duktig
- Vi dansade Kenya-dans till Beep-låten
- Pelle drog osmakligt roliga skämt under internationella ekonomilektionen
- Jag ser ut som ett troll men har känt mig fin ändå
- Jag har börjat läsa sista Harry Potterboken och förstår inte hur jag har kunnat vänta enda tills nu, jag har ju liksom haft den sen den kom ut..

Det var bara ett litet plock av allt. I morgon kommer bli minst lika bra det lovar jag.

Sen tänkte jag på den sak, är det bara jag som faktiskt blir sugen på morgonmys när jag ser den här bilden? Helt plötsligt känns min tidigare så underbara säng rätt så tom och tråkig..

Kommentarer
Postat av: Elina

inte första gången faktiskt, du måste hänga meeeee i svängarna!!!!

2010-01-21 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0