för hannas skull

Ja, jag vet. Jag borde skriva klart min historiauppsats eftersom jag inte gjorde det i går. Men Hanna klagade på dålig uppdatering och vad gör man inte för sina kära läsare.

Dagen än så länge har varit ganska onödig. Jag steg upp och trodde att jag hade massor av tid. Självklart hade jag inte det och fick lämna halva mackan i kylskåpet. Halvsprang till tåget och självklart var det försenat. Hm. Smög mig på sj-tåget och hann med anslutningabussen till skolan. Allt hade löst sig, trodde jag. Men så klart var historialektionen inställd när jag kom hit. Så onödigt. Jag hade kunnat sova i en timme till! Gah!

I går kom Joel och hälsade på. Han tog två bussar och två tåg bara för att få se lilla mig. Åh så smickrad man blir. Sen satt vi och lyssnade på massa vis-musik hela kvällen och bara tog det lugnt.

Äsch. Jag har inget mer att skriva. Hoppas du blir nöjd Hanna.   =)

Hejsvejs så länge, eller just, jag har ju hittat min kamera. Snart kommer bilder från festen vi hade hemma hos Oskar i mellandagarna. Det är nice bilder för sjutton!

Här är en annan bild så länge. Jag bowlar i USA.


Kommentarer
Postat av: gunnel

haha är det sant? vart låg den någonstans? hemma hos dig gissar jag ;)

2010-01-14 @ 10:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0