Helgen som var

Trogna läsare, jag ber hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering i helgen. Nu är det skola och vardag igen och jag ska försöka bättra mig. Helgen bestod av:

- Party för att fira att Gunnel jobbade sista passet på Max. Det började hemma hos Gunnel och Oskar och fortsatte på pitcher. Senare drog vi till Max och Gunnel kunde njuta av att det inte längre är hennes arbetsplats. Festen avslutades hemma hos Oskar och Gunnel igen.

- Mådde as-illa hela lördagen. Sov och gnydde. Bestämde mig för att aldrig mer dricka alkohol. He.

- Tittade på 21 gram och insåg att jag har ett väldigt bra liv. Tittade även på gamla filmer från när jag var ett år som jag jag aldrig sett förut. Gulligt.

- Joel kom och hälsade på. Jag lärde honom fläta håret, spela sjuan, vänd10a och plump och han lärde mig annat. Haha.

- Pappa lagade sin specialmiddag och stod vid spisen hela eftermiddagen. Detta är imponerande då min pappas matlagning oftast endas sträcker sig till blodpudding eller pyttipanna.

- Gjort semlor med hjärt-lock <3

Bilder lär dyka upp från i fredags. Även från projektet "fläta Stinas hår".
Nu ska ja kanske lyssna lite på läraren igen. Hejsvejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0