helgen

Haha. Som ni kanske kunde ana i förra inlägget hade jag tagit mig en liten hutt alkohol. Inte mycket, inget att oroa sig för. Men i kombination med ett schweiziskt tangentbord så kan det bli lite svårt.

Hittills har jag haft en jättehärlig helg! I gårkväll åkte jag till Stockholm och träffade Joel. Vi bara pratade och myste, kollade på snow boardfilm och skrattade. Sen i dag kom Hanna in till stan och vi gick runt på massa affärer och letade efter en ny snow board till henne. I sista affären, som vi bara råkade gå in på av slump typ, hittade vi perfekta brädan. Hanna var glad, jag var glad och J var glad. Hanna var till och med så glad så hon bjöd mig på middag på Mammas Meze. Jag var vrålhungrig och mat har aldrig smakat så gott förut. Sulle, Hannas ena chef, var gulligast och bjöd på drinkar och massa prat. Sulle skjutsade mig till tåget och här hade allt bra kunnat sluta. Tåget var inställt och nästa skulle gå om 45 minuter. Men som en ängel från himelen så kom Leif. Han hade skjutsat in Gunnel och Oskar till stan och tog med sig mig hem. Jag kom hem innan tåget från uppsala ens hade åkt. Underbart. Och nu pratade jag med J och sa god natt. Så det är väl dags att sova.

I morgon blir det matte och stilanalys till svenskan.

God Natt. Lite bilder från helgen.



All denna mat! Vart ska man börja?

Kommentarer
Postat av: Zettermark

Tack för stödet fin-Stina!



Himla söt pussbild på dig! Kraam

2010-01-17 @ 01:57:39
URL: http://zettermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0