Helgen

Så är den här helgen snart slut också. Den har varit lugn och skön. Jobbade i fredags kväll och i går åkte jag lite skidor och sen hem till Flinky och äta mat och umgås. I dag har jag bara sovit då hela min kropp känns tung och febrig. Det blir inte så mycket roligare än så här.. Hur var er helg?
Lite bilder från hemma hos Elina.
Syskonen Myhr, lika som bär


Godaste efterrätten, och sen fota Elina typ tusen bilder på mig, alla lika, eh, fina. hah


Uppbröstat och utmagad.


Strike a pose honey



Håll utkik, snart kommer video från Zumba,
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Amalia

Ja, jag hoppas jag blir bra som sjuksyrra. Lite jobbigt om man går utbildningen i 3 år för att sedan inse att det kanske inte var så kul :P haha

Förresten, ska vi ta pysseldagen på tisdagen på lovet?!

Puss

2010-02-07 @ 17:44:17
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0