Flinky om mig, typ

Elina är bra och jag tänkte tipsa er lite om henne. För Elina har nämligen en blogg som ni kan kika in på om ni inte redan har det.
Där skriver hon ibland om mig. Det gillar jag! Haha. Flinkystinky och jag har gjort så mycket tillsammans. Jag sammanställde den här listan när jag hade lite tråkigt i skolan en dag för någon vecka sedan. Listan går från närmast i tid till för länge sedan.Observera att det har tillkommit några fler inlägg om mig (Sweet) sen jag skrev detta. Men här kommer listan, den får duga: Här drar jag grymt snygga puta-posen. Knepet är att trycka fram höften så långt du kan och sen puta med magen. Att peta näsan är bara en extra bonus.
Här är det flick-Stina som träder fram. Det gäller att ha en söt klänning och grova kängor. Hemligheten bakom denna stil är coola Lady Gaga-tjejen som kommer efteråt och liksom förstärker mitt söta. Det fixar stilen.
Här har jag varit smart! Det var en sån dag när jag bara var för trött för mitt eget bästa.
Något man INTE får missa --> Oh shit, den här festen dog inte ut fören långt efter att minnena egentligen inte ens koms ihåg. Som ni ser gick dansen vilt till och skinkorna viftade fritt under kjolarna.
När vi hade planer på en sista minuten och när vi webcamade.
De här stämmer absolut inte, hahah, jag har ingen aning om vart hon har fått det här ifrån. Det här är mest bara ganska gulligt och det här känns så mycket sommar! Världens mest osmickrande bild på mig finns här. Jag tror det här var efter att vi hade haft mass-sovning i ett grupprum, eller?

Shit, det finns typ tusen till, och alla är så roliga för mig att läsa. Antagligen inte lika roliga för er. Men jag tänkte avsluta med ett blogginlägg från Elinas förra blogg som fick mig att skratta så jag grät:
Inklistrat från Elinas gamla blogg, elinapersdotter.blogg.se

"Jag är tlöt. Det är så jag brukar uttrycka mig. Och vad är då tlöt? Det är trött på bebisspråk. Jag brukar lägga huvudet på sne, se bedjande på pojken min och säga lite småbarnsaktigt och halvklagande, "jag är tlöt". Jag vill se så gullig ut som jag bara kan. Jag vill att han ska ta mig i sin famn. Lyfta mig till sängen och bädda ner mig. Vet ni vad han brukar säga? "jasså" och klucka lite glatt åt min fånighet. Jag börjar krypa på golvet och gurgla. Jag vill att han ska tycka att jag är gullig och söt och liten.. en sådan som man måste ta hand om. När det inte hjälper, kryper jag istället upp i hans famn och kallar honom pappa. "Pappa jag ÄR tlöt". Ni märker ilskan som börjar smyga sig på detta till synes lilla barn, lilla SÖTA barnet Elina. När han bara fortsätter klucka kastar jag mig på golvet. Skriker och slår i marken. Jag vill att han nu ska få dåligt samvete och förbarama sig över mig. Men det sker inte!

Min slutgiltiga analys av detta är att han inte kommer att få föda mitt barn. Kan han inte ta hand om mig, hur skulle han då kunna se efter en unge?"

Sista länken - typisk beskrivning av mitt beteende tycker Elina. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0