Depp - men sen kom skorna! =)

Normalt brukar jag bli glad av att träna. Det brukar skjuta mig upp mot toppen och det får mig att stråla. Jag tror att jag blev gladare av att träna i dag med. Men på något tråkigt sätt hängde det där arga kvar och det var mycket större, och musklerna var matta. Jag skulle fortfarande inte kalla mig för glad. Tråkigt. Men i morgon är det Afro power och jag hoppas på att det skickar mig högt över skyarna i humöret.

Jag tror egentligen att anledningen till mitt humör är en tråkig förkylning eller infektion i kroppen. Jag känner hur den har börjat smyga sig på. Hur den klev in utan att knacka och nu sprider sig som en löpeld. Fan. Hm. Jag skau vara frisk nu. Jag ska börja träna nu. Nu blir det som i höstas igen, det kan ni slå er i taket på.

Äsch, det blir nog lite plugg och sen sänggång så jag är lite pigg i morgon.
Hejsvejs lingongrejs


Man blir i alla fall lite gladare av skor.
De här var liksom lite halvmesiga, men tyckte på något sätt att det bara gjorde dem mer söta.

Oh jesus tänker jag nu. De här skulle jag nog inte kunna ta mig fram i. Men heta om jag sitter still..


Dessa pärlor finns i rosa, turkos och svart också.


Snygga till våren..


Och jag har faktiskt inga guldiga!


Men dessa härligheter äger jag sedan julrean! Oh, I LOVE! tycker dock att de ser lite mesiga ut på bilden, de är de inte i verkligheten..  =)


Ne nu har mamma kokat te åt mig. Jag är mycket gladare nu efter lite titt-shopping på skor. Konstigt det där.
Pusshej,
  andra gången

Kommentarer
Postat av: amalia

OHH, vad snygga. Bara jag kunde gå snyggt i dem, iaf i allafall fortare än en sengångare :P DÅ skulle jag äga en massa... om ekonomin tillät det ;)

2010-02-04 @ 22:19:44
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0