Trosbesvär

Hemligheten var födelsedagspresent till Hanna och Elina. Och anledningen till att jag kallade det en hemlighet var att jag hade pratat lite om det innan med Elina, men hållit det hemligt. Retats lite.

Jag och Elina sitter här och skrattar. Vi stör nog egentligen alla andra som försöker jobba. Men det skiter vi i. Vi pratar om snusk (som vanligt) och underkläder, rutiner och utklädnad tills i morgon.

När jag satt här och skrattade om underkläder kom jag att tänka på en rolig historia en kompis berättade för mig. Min väninna var hemma hos sin pojkvän för tiden. De hade ätit en god middag och börjat mysa lite på hans rum. Jag vill minnas att min vännina hade en tunika på sig och strumpbyxorna hade hon smugit av. Hon kom på att hon dagen till ära hade satt på sig sina favorittrosor. En enkel trosa. Inte string, inte boxer, en helt vanlig trosa. Efter ytterligare lite mys drog hon upp tunikan sådär långsamt och sexigt och blottade sina fina trosor. Hon såg stolt ut, nöjd. Hon berättade för pojkvännen att de här minsann inte va vilka trosor som hellst, det här var hennes favorit. Pojkvännen tittar intresserat men byter snabbt ut den glada minen mot en mer skeptisk och konfunderat ansiktsuttryck. Han säger: "Viste du att det är ett stort hål i dem här fram under?" En generad kompis drar snabbt ner tunikan igen och låssas som om ingenting har hänt.

Nu blir det svenskalektion och namnkunskap. Ytterligare en skoldag utan att få vidare mycket gjort. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0