Torsdag

I går var jag så trött efter skolan så jag bara ville gråta. I dag känns det bättre.
Det var nog för att jag ägnade gårdagseftermiddagen med massa kul pyssel. Först satt jag kvar i bildsalen och fixade, klippte och plockade (men det är en hemlighet). Sen när jag kom hem så satte jag mig och stickade, i gult. Och efter middagen åkte jag till knypplingen och aktiverade fingrarna ytterligare lite grann. Åh, det är så kul. Jag vill mer och mer.

Sen i natt drömde jag att jag kom in på Värnamos folkhögskola. Jag var helt överlycklig. Och det var ju inte sämre att den började i morgon. Jag fick typ dispans härifrån och fick flytta på en gång. Underbart, härligt. Jag vill, jag vill!! Åh. Men nog är det tur att man får längta ibland, kanske..

Sån här skulle ju vara cool att sticka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0