Tisdag

Jag sitter hemma, är mycket bättre nu. Sov tidigt och länge i natt och har lyckats få tillbaka lite energi. Har hunnit läsa psykologi och skrivit klart labbrapporten till naturkunskapen. Skönt. Så är det bara den där filosofigrejen. Klurigt. Känns som om jag får börja från början med vad jag än väljer eftersom lektionerna vi har haft har varit så ytliga. Eller är det bara jag som tycker det? Jag ska nog skriva om den där kärleksgrejen. Fast jag vet då inte vad jag ska skriva för att få ihop 2 sidor. Hm,

Ska skriva lite uppsats nu och sen försöka knyppla lite. Måste komma igång och få lite gjort nu. Jag måste komma på något bra och vettigt jag kan ägna mig åt på pysseldagen som jag och några andra ska ha nästa vecka också. Här hemma hos mig. Vem som hellst får komma, bara att säga till.

Tog för skoj skull DNs nutidstest. Fick bara två rätt av typ 8, eller kanske 10 till och med. Jag borde ägna mer tid åt nyheterna tänker jag. Fast vart sjutton ska jag få den tiden ifrån. Det är sjukt vad mycket man vill hinna med. Hm.

Hittade de här videona, den första är ju långt ifrån så bra som michael jackson. Men gillar videon för killen jobbar som en jäkla tok ser det ut som och spelar sjuttio instrument samtidigt. Galet. Den andra låten tycker jag är ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0