Stolen är en stol för den har stoliga egenskaper.

Jag sitter på filosofin och jag är lite bättre till mods. Jag fick i mig lite kaffe och piggnade till lite. Lite! Men fortfarande är det ganska så skitigt här. Hm. Har ni inget tips på vad man kan göra för att bli lite gladare? Efter den här lektionen är det naturkusnakp och sen tänker jag åka hem. Värdelöst egentligen eftersom jag inte kommer göra något speciellt bra där hemma heller. Men det skiter jag i. Usch.

Det enda positiva är typ hur extremt billig min mobilräkning har blivit efter min kamp med Comviq. Kollade upp min kommande räkning i går. Tidigare har räkningen legat på lite över 200 kronor i månaden. Med nya abonemanget liger räkningen på lite över 60 kronor. Nice, ha? Det blir många skor från Bianco eller många resor till Sthlm.  =)

Äsch, jag snackar bara blaj.


Kommentarer
Postat av: amalia

Man kan alltid ta en fin promenad i solen (eller iaf ute, soln är ju inte vanlig nuförtiden) med någon man tycker om och bara prata, eller själv och bara låta tankarna vandra...

:)

2010-02-04 @ 22:17:08
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0