Skidträningsläger

Det börjar nästan närma sig lunch för mig. Kanske att jag ska ta mig en liten eftermiddagslut innan middagen? Ja, för så länge har jag varit uppe i dag - så jag kan kalla halv 10 för eftermiddag.

Jag klev upp med tuppen och promenerade i rask takt ner till gymmet. Körde lugnt i dag, ben och lite mage. Ska på träningsläger över helgen så tog det här mer som en starter till kroppen. Känner mig inte matt längre men tänkte testa lite för att se hur det kändes. Det gick bra. Nice.

Klockan 14.00 beger vi oss iväg från Forms parkering. Upp mot dalarna för skidläger. Schemat ser ut såhär(taget från www.formtopp.com):

Fredag
Avresa Knivsta                                            1415
Ankomst Lugnet                                          1645
Teknik träning                                            1800 – 1930
Relax, middag, mm                                      2000

 Lördag
Morgonträning                                            0715 – 0745
Frukost                                                      0745 – 0900
Ländskidor i lugnet                                     0900 – 1200
Gemensam lunch från formtopp                   1200 – 1300
Vila, Valla och Vänta                                   1300 – 1500
Mellanmål från formtopp                            1500 - 1530                        
Avresa till Bjursås skicenter                       1530 - 1600
Tour de ski                                                 1630 – 1800
Relax, middag, mm                                       2000

 Söndag                                                     
Sovmorgon                          
Frukost                                                      0800 - 0900
Ländskidträning i lugnet                             0900 – 1100
Utcheckning/hemresa                                 1100 – 1200
Spinning i Knivsta på form                          1600 ?              

Härligt va? En hård helg väntar mig. Men kul ska det bli. Mysigt att åka med mamma också!
Här är ett annat sätt att träna på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0