Matta tisdagen

I dag var det tänkt att jag skulle vara hemma och vila upp min kropp ordentligt så jag orkar ta mig till skolan i morgon. Men plikten kallade och jag var tvungen att dammsuga huset. På grund utav min matta kropp tog det nästan två timmar och nu är jag i princip död. Ändå måste jag ner till ICA, handla lite råvaror och sedan ställa mig och laga middagen. Det är inte rättvist det här. Det var ju meningen att jag skulle vara frisk och må bra och orka massor av träning nu innan kortvasan. Till helgen är det träningsläger med skidgruppen och då ska jag vara på topp igen, inget tvivel. Det blir till att skippa träningen i kväll och vila resten av veckan. Huja. Vad tråkigt.

Hur är eran dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0