I'm happy!

Det känns så bra, som om jag är pånytt-född, som om jag är snygg, lång, ståtlig, har bästa allt i världen. Det känns så skönt, så skönt! Jag känner mig glad igen. Det har inte hänt på typ en vecka. Dock kämpade jag hårt för det i går, och det verkar ha gett resultat. Knepet är att:
- Skippa två sista lektionerna
- Köpa skor
- Äta något gott och onyttigt
- Gråta ut för mamma
- Träna
- Prata med någon man tycker om

I eftermiddag ska jag jobba sen kommer Joel till knivsta. Morfar kommer också och hälsar på över helgen. Det kommer bli bra det här.

Bilder.
Skorna jag tröstshoppade i går. De var faktiskt på rean och allt..


Skolan. Ibland blir man bara så glad av allt underbart folk.


Kommentarer
Postat av: elina

åhå vilka härliga bilder. Jag ligger i sängen jag och känner mig inte lika bra och glad

2010-02-05 @ 10:50:58
URL: http://mjyrs.blogg.se/
Postat av: Amalia

haha, gillar verkligen minen jag har där jag slänger mig framför er för att komma med på bilden :P

2010-02-05 @ 21:54:30
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0