Ett statement

Man fattar beslut. Kanske kan de kännas oviktiga och beslutet känns rätt banalt just för stunden. De kan kännas som om det är ett vanligt vardagsbeslut så som att man väljer om man sak äta makaroner eller spagetti. Men i verkligheten handlar det inte om makaroner eller spagetti. I verkligheten så gör man ett beslut som ändrar allt! Man gör ett statement som säger, så här tycker jag! Och från den stund som beslutet tas så är inget som förut igen och det kommer aldrig att vara.





De vackraste pärlorna på jorden!

Kommentarer
Postat av: Amalia

Jag vet, och jag vill ju inte känna såhär. jag fattar inte varför det blivit såhär. varför jag känner så, och problemet är att inte inte går att förklara känslan. inte ens jag fattar, och det är nog det som gör mig så frustrerad.

Vad fick mig att må dåligt nu plötsligt?!



Men, jag måste göra något av all energi som byggs upp, men jag vet ju egentligen att mat inte är det rätta av kanalisera den på. (jag om någon borde ju veta det)fast oddsen för att jag verkligen skulle äta mindre är ganska liten, eftersom att jag ju vill bli vältränad, o då krävs det ju mat...



får väl fundera vidare på förklaringar medan jag lyssnar på lite deppig musik från New Moon och äter risgrynsgröt..



jag kom förresten precis på en sak som jag kan göra på vår pysseldag (distraktion är en bra försvarsmekanism!) sy om påslakan så att de ser gammaldags ut!

2010-02-02 @ 14:38:00
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0