Varning för äckligheter.

Helgen är nästan slut och Ingrid är inflyttad i Lund nu. Ingrid och jag var på ett köpcenter hela lördagen och jag köpte ett par underbara höstskor. Jag fattar inte hur jag bara kan falla pladask sådär och sen inte släppa tanken om skorna fören de är mina. Tur att jag jobbade i somras så att jag kunde ta dessa finingar med mig hem från affären. Just nu står de på tork nere i mormor och morfars kök. För eftersom de är av skin så har jag fettat in dem. Tyvärr verkar de ha tagit en mörkare nyans nu efter infettningen. Hm. Men äsch, de är fina ändå och kommer att kunna beskådas på mina fossingar när det blir kallare till hösten.

Annars så är myggbetten de som sköter de stora händelserna i mitt liv. Mitt ben ser sjukligt ut och morfar funderar på om det är samma sorts myggor som bet kossorna för några år sedan då de fick blåtunga. Här nedan följer en äcklig bild och jag vädjar till alla er som kanske har lite kunnskap om sånt här med sjukdommar(typ blivande doktorer eller sjuksköterskor, som jag vet läser här ibland, ni vet vilka ni är, haha..). Jag börjar nämligen bli lite rädd för att detta är någon mystisk sjukdom som jag drabbats av. Något farligt skulle det ju kunna vara. Äsch, här kommer äcklig bild(som faktiskt inte ser så äcklig ut som i verkligheten):



Men trots äckliga och kliande myggbet så rusar livet vidare. Jag har försökt börja träna. Eller rättare sagt, jag har börjat träna - i form av löpning, situps, rygglyft, armhävningar och några benböj. Så nu ska jag ut och springa runt lite här på Hasslö. Vi hörs senare. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Amalia

Bilder kommer, och klart att du får komma och hälsa på. Bara slå en pling först :P



Har du några tips på bra sidor med virkning, skulle vilja göra lite korgar att hänga på väggen till badrummet...



KRAM

2010-08-29 @ 19:55:23
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0