Syjunte-söndag

Åh, vilken bra dag jag har haft! Har suttit hemma hos Evelina hela eftermiddagen och ätit surdegsbröd, stickat och pratat. Evelina är ett PRO på att sticka så hon hjälpte mig att klura ut hur man läser en stickbeskrivning. Snart är jag förhoppningsvis också ett pro på det!  =) 
Evelina är i och för sig ett pro på det mesta som har med handarbete att göra. Jag fick äran att lära henne virka mormorsrutor för ett tag sen. Och titta vad duktig hon är(och snygg!) 
 


Hon har även klätt in en stol som hon ska ta med upp till sin lägenhet i Umeå. Jag blir så sjukt imponerad av vad den här tjejen kan. Hm. 


På tisdag åker jag till mormor och morfar och kommer ha med mig massor av handarbetsprojekt att pyssla med. Det ska bli härligt att få åka ner till Hasslö och bara ta det lugnt och njuta av att vara i det lilla Paradiset. Och att ha massor av stick och virk-projekt höjer ju bara stämningen några snäpp.

Ni kan få en liten tjuvtitt på vad som komma skall:
Gamla jens som blir garnnystan..



Prototyp.



Nu ska jag ner och äta mat och sen blir det nog till att dricka te med Agnes. Vi hörs,

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fint! Med tanke på denna marknadsföring är det äl bara att sitta hemma och vänta på att agenterna ska ringa.. Vi får hitta på ett system för fortsatt inspiration på distans. För mys var det i söndags! Puss

2010-08-25 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0