Måndag morgon

Jag vaknade vid halv 8 i morse av att jag hade värk i ryggslutet. Jag hittade inget skönt sätt att ligga ner på så det var ju lika bra att stiga upp. Och nu sitter jag här och kollar på garner och mönster igen. Men åh vad jag blir glad av det. Om en timme åker jag tillsammans med Evelina in till stan för att köpa garner till mina projekt. Sen ska jag lämna blod med Linda och Filippa.

En sticksida som jag precis började utforska lite. Hon tipsar om hur man kan fynda garner och sticka billigt. Kolla
här!


Förra gången jag åkte ner till mormor och morfar virkade jag den här lilla bebismössan till Madicken. Undrar vad jag ska hitta på den här gången. Är hon inte den sötaste lilla ungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0