Lite sommar

I sommar har jag mestadels jobbat och varit med min älskade Joel. Jag och Hanna tog en tripp till Portugal i början av sommaren och i slutet åkte jag till Schweiz och besteg berg. Men annars har det mest varit att jobba och pussas. =)

Eller lite annat och lite pyssel har jag också hunnit med.
Jag gick in mina kängor som jag lärde mig att älska under min tid i lumpen. För jag var nog den enda som inte fick några problem alls med fötterna! Fötterna är en soldats bästa vän!



Jag kokade rabarbersaft och fick använda den fina glasflaskan jag fick av Joel. Jag kokade även rabarbermarmelad med kanel, förra helgen, som blev otroligt god. I love rabarber!



Jag målade naglarna både randiga och rutiga i massor av olika färger och imponerade med dem på jobbet. Haha.


Jag gick ut en gång också, och då i sällskap av min vackra Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0