Jag packar

Nu tror jag att jag har packat allt. Det ska bli supermysigt att åka ner till Hasslö och få rå om mormor och morfar och de rå om mig. Cissi ringde också här om dagen och pratade in ett meddelande på min mobil och sa att jag alltid är välkommen hem till dem. Så det blir nog lite mys med Madicken också den här veckan.

I går träffade jag vackra Linda och vackra Filippa. Vi gick och lämnade blod och satte oss på bryggan och fikade. Det var riktigt mysigt. Sen till middag lagade jag Saffranspannkaka. Men jag skulle väl inte själv ha kallat det för en pannkaka. Det var mer som en ostkaka, fast gjord på risgrynsgröt. Mycket god och otroligt mättande. Men fin blev den.

Bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0