20 Augusti

Hej. Nu skriver jag här igen. Jag vet inte när jag kommer skriva eller hur ofta eller om vad. Vi får se hur det blir. Men jag har lämnat lumpen och ska vara ledig i en månad är planen. Sen ska jag förhoppningsvis börja jobba, om jag lyckas få något jobb. Så jag tänkte att jag kanske kunde skriva här ibland om jag får lust.

Haha. Vad svamligt det blir. Men äsch. Pappa fyller 50 i dag, så jag har gjort mig fin. Gjort mig fin för första gången på väldigt länge. Det känns roligt. Och nu ska vi iväg och äta på restaurang hela familjen.

Så länge kan jag tipsa om en blogg som jag blivit kär i och redan bakat massor ur. SUPERgott blir det!

http://sotasaker.com/

Ha det bra så hörs vi. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Joel

snygging!!!!!

2010-08-31 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0